το να αλαζεις το σπιτι σου σε κανει να ανανεωνεσε σαν ανθρωπος και ειδικα να κανεις κατι διαφορετικο απο τουσ υπολοιπους.εμενα προσοπικα παντα οι ιδες μου ηταν λιγο διαφορετικες απο τη οι πελατες μου αρεσει το να φτιαχνεις κατι που δεν θα ειναι οπος ολλα τα υπολοιπα σπιτια.το ονειρο μου ειναι να φτιαξο μια τεραστια εταιρια π θα ασχωλειτε με τετοια εργα.μου αρεσει να ασχωλουμε με της οικοδομες και να τησ διαμορφονο.εχω παρα πολλες ιδεσσ π δυστηχος δεν μπορο να τησ υλοποιησο μονοσμ γτ δεν εχς τους πωρους για να το πετυχω.εχς πολλες γνωσεις στο αντικειμενο και θελω να βοηθησο οποσ μπορο και τουςυπολοιπους.θελω να σηζηταω με αλλα ατομα να δινω ιδες και να μαθενς καινουργια πραγματα.μια απο τησ ωρεες ιδεες μ ειναι και το λουτρο στην φωτογραφια κατι διαφορετικο και ομορφο.οποιος ενδιαφερετε πραγματικα ας μ στειλη να μιλησουμ και να ενημερωνεστε συνεχεια απο την σελιδα μου θα προσπαθω να σας ενημερωνω και για τα παντα για τοσπιτι σαε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

TIPS ΓΙΑ ΜΩΝΟΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ